Vass Csaba horgász blogja

Halat fogni akkor lehet, amikor eszik, nem amikor ráérsz...

Utolsó kommentek

Ha szeretnél értesülni az újabb írásokról, like-old a Facebook-os oldalamat:

A blogon megjelenő tartalmak (szövegek, képek és videók) a szerző kizárólagos szellemi tulajdonát képezik, szerzői jogvédelem alatt álló szellemi terméknek minősülnek. Egészben vagy részben történő felhasználásukhoz a szerző előzetes írásbeli engedélye szükséges.

Óriás fekák, és Szarvas Zoltán

2012.05.13. 23:37 vasscs

 

Bár nem szokásom más pecájából, halaiból blogot vezetni, és igazából kicsit kellemetlenül érzem magam, hogy megszellőztetem Zoli halait, de akkora sügereket akasztott, hogy erről nem lehet nem beszámolni. A napokban felhívott, hogy gyönyörű halakat fogott, és ecsetelte a pecát, s mivel mindössze alig órányi járásra voltam, úgy döntöttem elmegyek, megnézem mit alkotott már megint ez a Zoli gyerek, és jól lefotózom.

Zoli meglehetősen sokrétű horgász, és úgy tűnik, a fekák nyelvét is beszéli

Persze a szám is tátva maradt, mikor érkezésemkor kátrány fekete óriást tolt a lencsémbe bele, de nagyon. Igazán csinos halakat fogott, nem egyet, nem kettőt... Úgyhogy meg is beszéltük, legközelebb a fényképező mellé botot is tenni fogok. 

Az utolsó két hal visszaeresztése, hatalmasok voltak

Jó volna beszámolni a részletekről is, de ez maradjon Zoli privilegitása, aki minden bizonnyal részletesen megírja majd hazánk legnépszerűbb, és legnagyobb eladási példányszámot produkáló horgász újságjában, a Magyar Horgász valamelyik soron következő számában, figyeljétek, biztos sok hasznos infóval gazdagít majd minket.

Vass Csaba

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek nyomj egy lájkot:

12 komment

Címkék: magyar horgász mahor fekete sügér pisztrángsügér szarvas zoltán

A bejegyzés trackback címe:

https://fishingtime.blog.hu/api/trackback/id/tr774506922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

starboard · http://horgaszat-befektetes.blogspot.com/ 2012.05.14. 10:08:48

Csaba...
igazabol ha ez most tortent akkor nem tudok neki orulni. Ezek a feszkuket orzik, mindenre odavagnak ami veszelyezteti az ivadekokat. Tudod, hogy nem oshonos faj, nincs is vedelem alatt , de azt hiszem nem etikus e halak horgaszata most, cikket irni pedig nagyon gaz. Remelem Szarvas ur, megsem ir cikket errol.

tisza444 2012.05.19. 08:46:49

Érdeklődve várom, hogy pár év elteltével milyen állomány alakul ki.
Biztos előbb utóbb természetes vizekbe is megjelenik majd.
Én még sosem fogtam, bár egyre több helyről hallom ,hogy van a vizekben, de úgy gondolom még ritkaság.
Vagy nem?

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2012.05.22. 14:44:25

Komoly horgásznak nem köllene így beletolni a halat a gép lencséjébe... szép enélkül is...
A pecairodalom is lassan olyan már, mint a divatlapok: manipulált fotók és hazugságok és bújtatott promóciók mindenhol, reggeltől estig.

[Bocs, Csaba, ez nem neked szólt.]

vasscs 2012.05.23. 23:01:06

a halat én fotóztam, így nekem is szól, amit természetesen nem veszek rossz néven, sőt
azért készült elég sok kép, bár a hal mérete tényleg nem igényelte ez ilyen mértékű betartást, de nem szerettem volna a legjobb képeket elnyúlni az újság elől, mindkettőnknek a lap az első

vasscs 2012.05.23. 23:04:28

@tisza444: én kb 10 évesen fogtam a Dunán Dunaújvárosnál egy tenyérnyit (10 éves tenyér), de azóta sem találkoztam többel, bár egy ismerősöm két éve szintén fogott(szemben azzal a hellyel, ahol én, bár ennek nincs jelentősége), és ugyanott galócát is, ebből kiindulva már elszaporodott volna, ha "akart" volna

vasscs 2012.05.23. 23:13:04

@starboard: ismerem Zolit (és vele szemben természetesen valamennyire elfogult is vagyok), biztos vagyok benne, hogy nem az ívó halat horgászta, ha egyáltalán ívott, de nem is a szélén, a méteres vízben fogta, ahol elvileg ívik
egyébként tartom annyira jó horgásznak, hogy ne legyen fészkezésre szorulva

tisza444 2012.05.24. 21:12:43

én azért találok reklám és "divat" mentes pecaírásokat bár nem könnyű
ugye egy-egy szakírót már el sem olvasok mert nincs miért
de ez pl. egy jó hely jó pecák
lehetne reklám is engem pl érdekel nagyon ki milyen cuccal pecázik, de legfőképpen az, hogy miért. Érdekel ki miben hisz, már aki számít.

vasscs 2012.05.24. 23:27:35

@tisza444: "reklám, reklám, ez mindig hat rám" ez jutott eszembe, így hirtelen:
www.youtube.com/watch?v=HcMgNLT204g

ha egyszer úgy alakul, hogy nem lesz a média tele jólmegmondókkal, akik már látták a Dunát az Erzsébet hídról, a Tiszát pedig a cián óta nagyon ismerik a hírekből, és a Balatonon is horgásztak már Zánkán - na, akkor leszek szomorú, mert nem röhöghetem magam betegre

miért azt használja? vagy azért mert jó, vagy mert fizetnek érte, aki gagyit használ, és ingyen, na azok teszik tönkre a piacot, és azok miatt leszünk immunisak a reklámra, persze van jó kategória is + pénz, de mostanában inkább dívik ez az "adok cuccot pénz helyett" - erről megvan a véleményem, de az én véleményem általában nem örvend túl nagy népszerűségnek, úgyhogy megtartom magamnak ;)

tisza444 2012.05.26. 12:16:41

@vasscs:
1.Hű de sokszor berúgtam erre az albumra:)

2.Engem sem az érdekel milyen cuccal kell a robinson szigeteken (ha így hívják) csukát fogni az úgy nulla ahogy van, hanem az aki 10 éve süllőzik a Dunán, vagy domizik a Hernádon stb. és sikeres azt mivel csinálja,de legfőképpen a miértje izgat a dolognak.
Nem azért mert holnap veszek egy olyat, hanem mert érdekel mások mivel és hogyan pecáznak.
üdv.

vasscs 2012.05.27. 23:23:28

@tisza444: Jó zenék, és nagy igazságok, az biztos.
Ha érdekel, akkor írok majd arról is, elvégre ez egy blog, bármi beleférhet, ami kapcsolódik a horgászáshoz - meg amúgy is tervbe volt véve némi termékmegjelenítés.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2012.05.30. 11:08:06

@tisza444: a horgászirodalom lényege, hogy nem tudod meg, mások mivel és hogyan horgásznak... :D
A kivételek az ilyen blogok, amíg esetleg nem lesz az underground szerzőből "híres" teszthorgász.

@vasscs: ha van több kép, akkor szólt neked is. :)

vasscs 2012.06.01. 21:52:47

kép van bőven, majd meglátod (remélem), azok talán tetszeni fognak ;)
süti beállítások módosítása