Vass Csaba horgász blogja

Halat fogni akkor lehet, amikor eszik, nem amikor ráérsz...

Utolsó kommentek

Ha szeretnél értesülni az újabb írásokról, like-old a Facebook-os oldalamat:

A blogon megjelenő tartalmak (szövegek, képek és videók) a szerző kizárólagos szellemi tulajdonát képezik, szerzői jogvédelem alatt álló szellemi terméknek minősülnek. Egészben vagy részben történő felhasználásukhoz a szerző előzetes írásbeli engedélye szükséges.

Nagy domolykók, és...

2012.06.03. 20:54 vasscs

 

Mint írtam már, szeretném minden hónapban a Magyar Horgászban megjelent írásaimat néhány sorral, képpel kiegészíteni, megteremtve a lehetőségét, hogy véleményetek, esetleges kérdéseitek eljussanak hozzám. Így ígéretemhez híven a májusi lapban megjelent domolykós anyaggal folytatnám.

Termetes domolykó

Ahogy olvashattátok, Józsi gyakorlatilag porrá alázott - nyugodtan mondhatom. Ciki, vagy nem - ilyen is van, nem kell szégyellni - a horgászatunkat megelőző napokban tényleg nem érintettem halat sem, erre elmegyünk együtt pergetni, s Józsi szemtelenül kidob a szinte haladó csónakból, és első dobásra kisebb domolykót üt, majd kisvártatva mellettem szedi a hatalmas domikat, és még süllőzni is akar menni. Sejtitek a végét?

Miután összerámoltunk, célba vettünk egy régebben sokat dobált süllős pályát. Emlékszem, volt olyan, hogy Józsi öt perc alatt három darab 2,5-3 kilós süllőt rámolt le róla. Na, ide irányítottam ladikom, hátha most is kibányászunk valamit a korom sötétben. Csónakkal álltunk rá a pályára, úgy hat-hét méterrel fölé, nekem elég közel, de nem én macskáztam be. Én ültem jobb pozícióban, mint általában, ez pedig a csónak fara. Nyilván azért én pecázok innét, mert én irányítom a csónakot, és azért jobb, mert őőő... Miért is? Mert Józsi harmadik dobásra olyan halat üt, hogy megáll combnyi kezében a bot? Igen. Bár azok után, ami azon a napon történt, cseppet sem lepődtem meg, hogy barátom vigyorogva húzta négyes forma süllőjét a ladikom mellé, ami arcátlanul telibe fröcskölt, úgy, hogy folyott államon a víz. Ennyit járt az esti süllőzésből nekem.

Három dobásos dunai süllő

Persze a húzós vízben szépen elrendezte nekünk a pályát, viszonylag nehezen adta magát, lámpát kellett kapcsolni, és tele is vakuztam a helyet, úgyhogy fogtuk magunkat, és hazamentünk. Nem is volna ezzel a pecával semmi gond, ha másnap nem betliztem volna megint, de ki ne járt volna még így?

Vass Csaba 

 

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek nyomj egy lájkot:

Szólj hozzá!

Címkék: horgász magyar duna süllő domolykó

A bejegyzés trackback címe:

https://fishingtime.blog.hu/api/trackback/id/tr624563464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása