Vass Csaba horgász blogja

Halat fogni akkor lehet, amikor eszik, nem amikor ráérsz...

Utolsó kommentek

Ha szeretnél értesülni az újabb írásokról, like-old a Facebook-os oldalamat:

A blogon megjelenő tartalmak (szövegek, képek és videók) a szerző kizárólagos szellemi tulajdonát képezik, szerzői jogvédelem alatt álló szellemi terméknek minősülnek. Egészben vagy részben történő felhasználásukhoz a szerző előzetes írásbeli engedélye szükséges.

Nem szeretem a hajnalt

2012.07.30. 13:31 vasscs

Legalábbis azt a részét, amikor fel kell kelni, főleg, ha az ember bulizik előtte, mondjuk hajnal kettőig, és fél négykor ébreszt a telefon. Az tényleg utálnivaló, de hamar elmúlik, amikor már vízen vagyok áldom az eszem, hogy felkeltem, mert a pirkadatnál csak egy tíz feletti süllő látványa felemelőbb (vagy a kettő együtt) - meg Penelopé Cruz, bár utóbbit még csak képről láttam, igaz egyszer pont egy időben voltunk Dubrovnikban, de hiába kerestük egymást.

DSC_0564.JPG

Becsülethal

Szarvas Zolival mentünk ki dobálni a Dunára. Ezt is megértem, a tiszai horgász visz el engem a Dunán pecázni.  Hmm, biztos tuti lesz, gondoltam, elég jó eredményei voltak az elmúlt pár évben, és a napokban is rendesen belenyúlt, szóval...

DSC_0533.JPG

Lassan vége a bulinak is...

...szóval hajnalban beálltunk a tutiba, jászok, és balinok tömkelege közé, komolyan, én ennyi jászt még az életben nem láttam a Dunán, de valami nem volt kóser, a balinok még csak-csak ettek, de a jász szinte mindent csak megrázott, alig lehetett néhányat szájon vágni, azért hal nélkül nem maradtunk, de hihetetlen volt, hogy abból a mennyiségből alig sikerült pár csalival kapást kicsikarni, pedig rengeteg wobblert meghúztam, meghúztunk, bár most is a csörgősökre volt a legtöbb kapás, mégis tovább ritkán jutottunk. De visszatérünk, és vámolunk...

Vass Csaba

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek nyomj egy lájkot:

Szólj hozzá!

Címkék: jász szarvas zoli

A bejegyzés trackback címe:

https://fishingtime.blog.hu/api/trackback/id/tr104686388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása