Vass Csaba horgász blogja

Halat fogni akkor lehet, amikor eszik, nem amikor ráérsz...

Utolsó kommentek

Ha szeretnél értesülni az újabb írásokról, like-old a Facebook-os oldalamat:

A blogon megjelenő tartalmak (szövegek, képek és videók) a szerző kizárólagos szellemi tulajdonát képezik, szerzői jogvédelem alatt álló szellemi terméknek minősülnek. Egészben vagy részben történő felhasználásukhoz a szerző előzetes írásbeli engedélye szükséges.

Fekát mindenki tud fogni?

2012.04.15. 16:36 vasscs

 

Szerintem igen, és ez a jó benne. Legalábbis gondolom, mert ilyet már szinte mindenki kezében láttam. Na jó, mindig volt velem valaki, aki azért többet fogott már nálam, meg horgászott is rájuk számos alkalommal, de valamiért akkor is azzal az érzéssel mentem le fekázni, hogy fekete sügeret mindenki tud fogni, nehogy már nekem ne jöjjön össze most. Sőt, ha fogtunk, mindenki fogott, ha nem, akkor senki, vagy csak egy darabot, ami nem mérvadó, mint ahogy a sügeres múltam sem, de akkor is ez járt a fejemben szüntelen, mikor elindultunk. Egyébként így volt ez, mikor életemben először láttam ilyen halat, és használtam wtd csalit is, mert rengeteget fogtam. Azért be kell valljam, pár órán keresztül halat nem érintettünk, de végül csak megtaláltuk őket, és ha megtalálod, akkor kasza van. Vagy nem? Azért a halfogáshoz szerencse is kell. Lehet, hogy szerencsés vagyok?

Ebből a méretből összesen kilenc darabot fogtam, igaz, hogy elég kicsik voltak, de legalább több jött, mert kétféle pecát szeretek, ha kicsi, akkor legalább legyen sok, ha kevés, akkor nagy. A kevés, és kicsi - nos, erről inkább ne beszéljünk. 

Ricsi már fogott darabosabb sügereket, de itt nem volt mit fotózni, mármint halat - mentünk tovább

Az első, igaz hogy arasznyi, de sügér

Mindketten elfelejtettünk bilincset hozni

Csak ezzel a pici féreggel tudtam őket becsapni, nekem az összes erre jött..

...ez is, bár minden csalim Stamitól lejmoltam (köszi), úgyhogy a készletem négy féregből állt, összesen három fajtából

Bár nem nyújtottak valami izgalmas fárasztást, mégis jó peca ez így tavasszal

Ugye milyen kicsi? Erről jut eszembe a gajdosnyi, amiben állítólag a süllőt mérik a Tiszán, már több barátomtól hallottam, érdekes elnevezés, mindenesetre jót nevettem rajta

Igen látványos, mikor kiugrál a hal, ilyet itthon maximum még a csuka produkál, talán ezért is szeretik annyian

Zöldes szemű...

...és sárga szemű, nem tudom, hogy van-e különbség a két hal között, mindenesetre nekem ez jobban tetszik

 

Egyébiránt nagyon jó peca ezekkel a falánk halakkal szórakozni, mindenkinek javaslom, hogy próbálja ki (aki még nem tette), nem fog csalódni, akinek pedig más ismerete van (és biztos van ilyen), az nyugodtan írja meg, tapasztalatokat, ötleteket szívesen olvas mindenki, így én is.

 

Vass Csaba

 

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek nyomj egy lájkot:

Szólj hozzá!

Címkék: fekete sügér

A bejegyzés trackback címe:

https://fishingtime.blog.hu/api/trackback/id/tr874445492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása