Vass Csaba horgász blogja

Halat fogni akkor lehet, amikor eszik, nem amikor ráérsz...

Utolsó kommentek

Ha szeretnél értesülni az újabb írásokról, like-old a Facebook-os oldalamat:

A blogon megjelenő tartalmak (szövegek, képek és videók) a szerző kizárólagos szellemi tulajdonát képezik, szerzői jogvédelem alatt álló szellemi terméknek minősülnek. Egészben vagy részben történő felhasználásukhoz a szerző előzetes írásbeli engedélye szükséges.

Mikor szívtak utoljára?

2012.05.20. 23:04 vasscs

Ezzel a kérdéssel kezdtek a német autópályán a rendőrök, nem sokkal az után, hogy egy fekete, ötös kombi BMW-t pillantottam meg az útszéli fűben - perceken belül beelőztek minket. Majd, úgy 130-nál elénk vágtak a belső sávban jobbról - ekkor még semmit sem sejtettünk...

Miután Ricsi megunta az előttünk veszélyesen közel haladó kocsit, magyarosan levillogta az útról, mondván, "húzzál már odébb haver". Ekkor egy csinos kis tábla nyílt le a hátsó szélvédőn, majd szépen, érthetően kiírta, hogy rendőrség, és jobban tesszük, ha megállunk. Választási lehetőség nem lévén, mentünk utánuk. Igazából hirtelen nem tudtuk, hogy mit akarnak, de őszintén, egyikünk sem volt kíváncsi rá. Végül gyorsan kiderült, miután megkérdezték, hogy mikor szívtunk utoljára, fogyasztottunk-e veszélyes szereket, van-e nálunk, hol voltunk, és Hollandiában jártunk-e, stb. Zsebek ki, igazolványok elvéve, kocsi áttúrva, persze semmit sem találtak - legalábbis olyat nem, amit kerestek -, csak horgokat mindenhol, ezt követően közölték, hogy ennyi lett volna, viszlát.

Na, de történt itt más is, nevezetesen megfogtam első pisztrángomat, egy kis patakban.

Egy hatalmas katlanban folyt a patak, már a megközelítése is felért egy jó kalanddal

Ahol leértem a patakhoz, egy kis medencét találtam, ezt kezdtem el apró wobblerrel dobálni

Azonnal kapásom volt, több is, de nem akadtak, pedig kemény ütések voltak. Úgy látszik, ennyi hátránya van az egyágú horognak a wobbleren.

Körülbelül a negyedik kapás akadt, közvetlenül a sodrásban, a hal pedig heves védekezés közepette többször is kiugrott a vízből, fantasztikus peca volt

Karnyújtásnyira az első pisztrángom

Horgas orrú, sebes pisztráng

Apró wobblerrel fogtam

Végül ez a hal is túlélte a magyar horgászt

Rengeteg kapásom volt, ezen a helyen is akasztottam egy szép sebest

Eddig nem igazán tudtam elképzelni magam, mint pisztráng horgász, de ez a peca meggyőzött, hogy kell egy ilyen patak, ahova el tudok járni pergetni, esetleg legyezni?

Vass Csaba

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek nyomj egy lájkot:

5 komment

Címkék: pergetés sebes pisztráng

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Piker 2012.05.21. 12:10:47

Szia!Gratulálok ehhez a gyönyörűséghez!!!Pergetve sajnos nem fogtam pisztrángot, de legyezve igen.Mindenképp próbáld ki, csoda szép sport pisztrángra legyelni!!!Amúgy a Letenyei határtól 15 km-re van egy nagyon jó pisztrángos víz Horvátországban.
Még egyszer grat.-!!

starboard · http://horgaszat-befektetes.blogspot.com/ 2012.05.21. 17:18:42

Csaba!

Udv a klubban!! azt azert te is tudod , hogy van is egy ilyen viz nem is olyan messze toled, s a heten talan ujra hozznak is bele halat. sajnos a patak vedelme nincs megoldva , igy addig kell jonni amig van benne hal...

az egyagu horgon is siman megvan a hal, megfelelo meret kell es jol feltenni a hasi horgot... amint lattam, te tul nagy csalival nyomod... hasznalj max 3cm es csak 1 horgot a vegen .

ps) legyezve nagyobb elvezet, kozvetlenebb a kontakt a hallal, sokkal nagyobb az elvezet.

itthon voltatok?

Novi1 2012.05.21. 21:04:12

azé' ;o) legyezés közben mán én is megnéznélek...
>;-))

vasscs 2012.05.21. 22:05:58

sziasztok, ezzel a legyezéssel semmi bajom nem volna, ha nem megint egy szekrényre való holmi kéne hozzá, de még bármi lehet
starboard: tudom hogy van, az alapítványban én is benne vagyok (gondolom erről már magad is tájékozódtál), nagyon tetszik, hogy no-ban pl egyesületek tagjai ellenőrizhetik egymást, így felmerült bennem is, hogy a Gaján jövőre szintén hasonló formában kell működni(éves jegyes kap halőri megbízást az alapítványtól, és javasolni fogom az egyágú horoggal való pergetés engedélyezését is)
Piker: köszi a gratulációt, azt hiszem, ha nem is sűrűn, de eljárok majd pergetni, de egyelőre nem sok vízről tudok