Vass Csaba horgász blogja

Halat fogni akkor lehet, amikor eszik, nem amikor ráérsz...

Utolsó kommentek

Ha szeretnél értesülni az újabb írásokról, like-old a Facebook-os oldalamat:

A blogon megjelenő tartalmak (szövegek, képek és videók) a szerző kizárólagos szellemi tulajdonát képezik, szerzői jogvédelem alatt álló szellemi terméknek minősülnek. Egészben vagy részben történő felhasználásukhoz a szerző előzetes írásbeli engedélye szükséges.

Urbanizálódok

2012.10.01. 11:39 vasscs

Sosem fogtam még a fővárosban halat, most tíz perc alatt kettőt is sikerült. Sunyi módon az autó csomagtartójába rejtett túlélő szettem, - amit dózisokban adagolok - azonnal előkerült, ahogy megéreztem a Duna illatát. Szinte mindig rejlik a hátsó ülésen valami motyó, ha rám jönne a függőség okozta számos tünet (fékhangot utánozok sorban állás közben a Tescoban, bevágok álmomban, a rakparton nem az utat figyelem, hanem a vizet, este a lépcsőházban nem kapcsolóért nyúlok, hanem a fejlámpám keresem a homlokomon stb.)

DSCF0676.JPG

BB

Öt darab wobbler mindvégig a zsebemben hallgatott, alig vártam már, hogy a délutáni sziesztának véget vessen a lemenő nap. Tudtam, hogy fogni fogok, annyira éreztem...

Azonnal végigfűztem a zsinórt, felkötöttem a kedvenc balinos wobblerem, és pillanatok alatt vizes köveken álltam. Nem időztem egy helyben sokáig, dobtam kettőt-hármat egy helyből, aztán odébb sétáltam, szorított az idő, gyorsan akartam halat fogni, ezért gyorsan is tekertem. 

DSCF0672.JPG

Törvényszerű volt, hogy fogok - mert nincsenek hálók

DSCF0674.JPG

 Nagyjából öt percet (meg egy wobblert) kellett dobálni az első halhoz

DSCF0679.JPG

Fővárosi balinom amnesztiája


Ezt követően még egy méret körüli, de talán inkább alattit sikerült fognom, ezt már nem örökítettük meg, nem akarom elvenni senki kenyerét.

Vass Csaba

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek nyomj egy lájkot:

Szólj hozzá!

Címkék: budapest pergetés főváros balin

A bejegyzés trackback címe:

https://fishingtime.blog.hu/api/trackback/id/tr704813034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása